shuzibeijing1

Prima scelta per camping-Meind Power Supply di almacenamentu di energia portatile

Prima scelta per camping-Meind Power Supply di almacenamentu di energia portatile

Ricertamenti, aghju compru l'ultimeFornitura d'energia di almacenamiento di energia 600Wda Meind, è mi piace assai stu pruduttu perchè mi porta comodità è u culore hè assai attraente.

U furnace elettricu 600W pò funziunà stabilmente!Perchè aghju bisognu di distribuisce stufa elettrica?A cosa principal hè chì pò esse ghjucatu in una varietà di manere.I bollitori, i vasi Moka è i vasi d'acciaio inox ponu esse riscaldati.Ùn solu pò esse usatu in casa, ma pò ancu esse guidatu da una fonte di energia esterna quandu campeghju, è a ghjucabilità hè assai alta.Di sicuru, u cunsumu di energia deve esse cunsideratu ancu.Una stufa elettrica 600W consuma basamente u 10% di a putenza in 8-10 minuti, cusì l'alimentazione esterna pò aiutà à bolle l'acqua è a cucina di tagliatelle in pochi casi.

L'amichi cù droni è l'equipaggiu fotograficu ne necessitanu assai.U drone chì aghju utilizatu hè un DJI Air2S.Ancu s'ellu vene cù trè batterie, u tassu di cunsumu di una batteria in 15 minuti mi face sempre u panicu.Questa alimentazione pò carricà a bateria di drone 10-11 volte.Significa campeghju per dui ghjorni è una notte, è in fondu ùn vi preoccupate micca di scappà u putere per a fotografia aerea.

Inoltre, in quantu à u travagliu, mantene sempre un cuntrollu di qualità affidabile è eccellente, è a velocità di carica hè di 4 ore, chì hè duie volte più veloce di u mudellu ordinariu, chì hè assai bonu.
In più di 600W, ci sò ancu 300W, 500W è 1000W per Meind Outdoor Solar.Alimentazione d'emergenza
In più, ci sò altri stiliFornitura d'energia di almacenamiento d'energia di grande capacità 

per i clienti à sceglie.I ragiuni di a più grande dumanda di 1000W-1500W sò: 1. U putere hè grande, chì ponu risponde à i bisogni di carica di l'equipaggiu elettronicu più altu, cum'è: cooker induction, mini frigorifique, macchina di caffè, projector, etc.;naturalmente hè amatu da l'attività outdoor 2. In modu simili, grande capacità, grande putenza di almacenamiento, tempu d'utilizazione più longu, ponu più risponde à i bisogni di carica simultanea di parechji dispositi elettronici.
10812


Postu tempu: Apr-17-2023